fredag 12 mars 2010

Min nya sulky Chicco Lite way



Nu står den här fint på mitt kontor. Sprang till Odenplans barnvagnar och köpte en på lunchen. De har ett bra pris på den ny 1495 med båge. Hade kostat mer på babyland. Killen där är så himla trevlig och kunnig så jag ska handla min nästa barnvagn hos honom också. Han verkligen tar sig tiden för en.

Snart ska Naomie hämtas sen ska vi till fina Andrea för fredagsmys. Vi ska sova hos henne ikväll. Imorgon ska vi till Farsta centrum och leta baddräkt till Naomie samt lite grejjer till resan. Sen är det packa ihop allt som behövs och därefter så beger vi oss av till ÅRE för en veckas super mys.

Jonas åkte idag redan. Han ska förbereda innan familjen kommer upp. Jag reser med barn och skötväska resten har han tagit i bilen. Såååå skönt. Hade varit mindre kul att även ha packning på denna resa.

Nu är det snart dags att testa nya vagnen...... Hoppas den håller måttet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar