torsdag 11 mars 2010

Även jag kan vara duktig

Ok det tog mig en hel dag och en massa hjälp från http://www.scrappinblogs.blogspot.com/ men nu är jag klar... Får se hur lång tid det tar innan jag börjar störa mig på min nya sida... Tycker dock att den blev riktigt bra. Ska lägga in lite bilder ovanför bara sen är det klart. Får pilla med det någon kväll.

Idag är det lugnt på kontoret igen. Händer inte mycket när mer än hälften är borta. Skönt dock då får man undan pappersarbete i sin egen värld. Bara Majorna här liksom.

Men näst sista dagen sen bär det av till ÅRE ÅRE ÅRE.... Vill inte erkänna det för Jonas men jag längtar faktiskt. Naomie ska lära sig åka skidor i år har vi tänkt. Ska bli grymt kul att se henne i backen. Hon är lite sisådär med vinterlek men hon gillar när det går fort. Jag hoppas att hon kommer gilla detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar