onsdag 31 mars 2010

I fredags....

Fyllde min vackra väninna Sara år. Detta skulle firas så vi begav oss till Vapiano i Gamla stan för lite god mat och trevliga samtal. Vi blev nio tjejer och vi ringde innan för att kolla status och blev informerade om att det skulle ta 45 min innan vi fick bord... Så tjejerna köpte vi och delade ut present till födelsedagsbarnet.




Hon fick ett roligt kort då hon är den datornörd hon är....



Sen fick hon ett vackert paket



Vi tyckte att hon behövde hottas upp lite




Efter 1timme och 45 minuter samt förbannade tjejer fick vi ÄNTLIGEN bord...



Det var värt väntan och kvällen blev lyckad.



Tjejkvällar är underskattade... Oavsett hur många barn jag får ska jag alltid ta mig tid för mina tjejer. De ger livet det där lilla extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar