torsdag 11 mars 2010

Buzzador kampanj PPM-Independent



Nu har jag lämnat in man slutrapport för buzzador kampanjen med PPM och independent. Jag valde denna gång att inte slutföra denna kampanj då det innebar att jag skulle lämna ut min ppm kod samt rättigheter till ett företag jag inte kännde till eller hade fått tillräckligt stort förtroende för. Det ringde en Independent och hon verkade vettig men oavsett så kändes det som att detta inte var min kampanj.

Förövrigt så har jag varit med om en massa roliga kampanjer och ska väl lägga upp bilder vart eftersom. Min kamera och jag har en ansträngd relation för tillfället.

Vill du som konsument vara med och påverka vad som kommer ut på marknaden så ska du bli Buzzador. Maila mig om du vill ha uppgifterna.

2 kommentarer:

  1. DÄr är du =)

    Jobbigt det där med din kollega! Inte kul när en situation blir sådär obekväm..

    Återigen GRATTIS till tillökningen, vad spännande att se vad är för en liten som gömmer sig där inne.

    Fick också erbjudande om den här kampanjen, men kände inte att jag ville hoppa på den. Låter ju som ett smart drag när jag läser din recension.

    SvaraRadera
  2. Man blir besviken på Buzzador när de gör sådanna kampanjer.. Det känns mer som att de luskar kunder än genomför kampanjer.

    SvaraRadera