fredag 5 mars 2010

Min nya blogg

Hej på er.

Nu har jag landat här.. Detta är knappast min första blogg, ej heller min sista men det är ännu en ny blogg... Varför har jag hamnat här kan man undra. Jo min kollega kom in igår och berättade att han läst min blogg under en längre tid... Vi är inte direkt lika och pratar sällan privata saker och fastän detta är en allmän blogg så kännde jag mig naken, avklädd och utlämnad. Han hade liksom suttit där och tittat in i min privata svär utan att jag vetat om det och läst om mina privata tankar... Nej det var inte populärt så jag stängde min andra blogg och hoppas på att kunna vara ifred här...

Tyvärr är det många av mina läsare som följt mig ett tag som får svårt att hitta mig nu då jag går under jorden, hoppas ni ser att jag bytt till samma ställe som många av er redan är....

För er som upptäcker mig idag kan läsa lite bakgrund på följande bloggar för en uppdatering

http://www.metrobloggen.se/afrikanskan
http://blogg.aftonbladet.se/11455

Nu hoppas jag komma igång lite mer med bloggandet igen.

1 kommentar:

  1. Ahhh du är ju gravid!! Visste det!

    Vad kul, GRATTIS!

    SvaraRadera