torsdag 8 april 2010

Påsken 2010

Påsken firades hos släkten detta år.. Min makes mormor... Ja du inga kommentarer. Känner att den kvinnan kommer nog aldrig gilla mig och jag börjar känna att vem bryr sig egentligen... Det är hennes förlust. Vi hamnade i en diskussion där hon slängde ur sig att min arbetgivare var ett litet skitbolag då hon inte fick en rundtur den gången de kom oanmälda förbi. O när maken försökte förklara så sa hon ja ja men dom är inte ens så stora att de kan göra transaktioner i 10 miljoners klassen.... Då skrattade jag bara och sa, för att vara en såkallad påläst person så var det där en ytterst korkad kommentar... Men du kanske ska läsa lite mer och återkomma.

I allafall gamla människor kan man inte diskutera med då blir man bara tokig.

Maken överraskade mig med att måla om hela undervåningen som påskpresent när vi var bortresta hos min mor... Jag känner genast att mitt påskägg innehållandes snygga Calvin Klein boxers hamnar genast i lä... Men han ska nog få ett och annat så han känner sig uppskattad.

Mini me har kommit in är världens trotsålder. Det är raseri utbrott och hysteriska anfall och så slår hon till mig bara för att hon kan. Som över en dag gick hon från en ängel till djävulens avkommma.... JESUS.... Här prövas ens tålamod till max. Men men det är bara för att kämpa vidare och hjälpa henne ur detta hysteriska läge hon hamnat i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar