måndag 26 april 2010

Då och nu

Ja tänk av tiden går fort.

För över två år sen fick jag se min lilla tjej på bild och möttes då av denna fantastiska syn:



I fredags var det dags igen och fick vi kontakt med vår lilla prins... O man ser redan nu att han med största sannolikhet kommer att vara mest lik sin far då han slipper min afrikanska panna.



Den har fungerat som en bra stötdämpare så jag undrar vad som ska ta emot när han landar med huvudet före... Kanske den där spetsiga näsan...

Längtar som bara den på att se den lille... Tänk om det är en tjej och hon såg fel....Man vet aldrig

För säkerhets skull så får vi nog ha ett tjejnamn eller två i reserv

Just nu står följande killnamn högst på listan

Matteus
Johannes
Jonathan

Vi kommer inte överrens, det enda jag vet är att han inte kommer att få heta Rocco.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar