måndag 26 april 2010

Helgen som var

Ledde till en massa bus.

Jag, M och K bestämde oss för att dra på kryssning. Sagt och gjort, J bokade biljetter på MS Galaxy som hade party båt så vi begav oss. Radio 107,5 spelar bra musik så hur illa kunde det bli???

Här är vi fortfarande glada och hoppfulla om att resan blir utan skandaler.... Glömde bort att risken för drägg på en sådan båt är typ 97%




Jag hittade min vackra svägerska Ch på dansgolvet och vi passad på att göra en pose för kameran..Hon var skapligt nöjd över det faktum att det inte spelades någon RnB..



Tjejerna fick tag i sina Brezers och det var ett nödvändigt ont för att överleva denna båtresa...


Det vart en härlig helg för oss tre. Vi pratade massor, dansade desto mer och åt allt vi kom över.... Sen fick man sova ut.



På söndagen var det familjedag och jag fick gå en lång promenad med familjen för att inhandla häcksax innan jag gav mig på våra buskar.



Prinsessan har så mycket vilja nu och hon kör med sin pappa hela tiden. Men hon är så härligt busig så hon kommer ju undan med det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar