tisdag 12 oktober 2010

Min son Matheus



Den 18 september kom han. Min lilla prins. Han var väntad den 27 men hade lite bråttom. Vår plan för den dagen var ett bröllop som vi verkligen längtade till istället fick vi denna fantastiska gåva. Jag är tacksam.

Nu är man mor till två fantastiska barn.



Jag har nog inte varit lyckligare än jag är nu. Även om han föddes till ett nytt Sverige där det numer är ok att hata människor pga deras olikheter. Jag hoppas att världen hinner bli mer tolerant innan han blir stor nog att förstå vad som pågor.

Nu väljer jag även att gå tillbak till där allt startade. Jag väljer att åter gå tillbaka till aftonbladet och hoppas att jag hittar tillbaka till det som fick mig att börja blogga från början. http://blogg.aftonbladet.se/11455

Vi ses där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar